Nämligen denna:

1 timma och 13 minuter sen man skrev senast...
Man har hunnit mycket, dock känns de som om man står och stampar...
Plockat, dammat, toan, torrmoppat golvet, packat och ringt...
Är lite smått frustrerad utöver vad man ska ta med sig...
Men man får tänka en stund...
Huvudsaken jag inte glömmer smink och kläderna..!
Hahahaha..!
Men men..!

Såg på reklam om Aqua... Så de är tillbaka...
Är de säkert att gå och sjunga på Barbie Girl då??
Hmm, vad mer... Dr. Johns eller nå liknande hade de väl..
Men de är kul att dagen ungdomar får njuta av de jag växte upp med...
Hör på mig... Dagen ungdomar... Jah, gammal är man..!

Har små sjungit på en låt idag...
Nämligen denna:
(Behöver ingen presentation...)



Hon kan verkligen också sjunga, men hon brås väl på sin pappa, sjukt annars..!
Bägge har sjukt bra röster..
Hmm, nu blev de mycket "sjukt", men de är sjukt bra..!
Hahaha..!

Neeeeeeeh! Nu sjunger man:
"We are the cartoon heroes, ohohoh, we are the ones who´re ganna last for ever, We came out of a crazy mind, ohohoh.."
And so on...
Sjukt att vissa texter är inprintade... Eller så har man bara en sjuk hjärna..
Ingen med "sjukt", hur är de med mitt ordföråd idag?!
Aja..!
Ingen tvingar er att läsa..!
Mohahahahahaaaaa!

För tillfället håller vi på med "gissa låten", jag spelar en låt på Youtube och Fredrik ska sjunga en del utav refrängen innan den kommer, har valt You are always on my mind...
Den borde han pricka..!
Vänta och se, vänta och se...
Segt internet..
Neh, han fick inte poäng, visste inte ens att de var Elvis...
Han får nästan skämmas..!
Hahahaha..!
Neh, söt gubben...

Nu ska man se Färjan... Fårga mig inte varför, men han verkar tycka om de..

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0