Hehe, inte illa va?

Leende guld bruna ögon....

Kanske märks att man har sett på Idol..!
Hahah, man kanske ska ansöka och kolla om man får sig en guldbiljett... NOT..!
Men de är roligt at se när andra gör bort sig..!
Mohahahahahaaaa..!

Vad har man gjort förutom att pilla naveln..?
Hmm...
Gått en promenix med vovvarna..!
Blåser som rackarns, men mysigt var de..!
Fick juh verkligen testa min vindjacka..!
Hahaha..!
Mycket härlig höst har de varit än så länge..!

Imorgon..
Jah, ska försöka snarka lääääänge..!
Jobbar helg väntar...
Jobbar fyra nätter sen är man ledig sju igen..!
Hehe, inte illa va?

Trötta små hundar ligger bredvid mig, söta och röra...

Neh, ska se om man ska klippa till Fredrik..!
Hehe, om de kunde vara så väl... Men man får iallafall klippa till en del av honom...
Om ni inte har insett de så är de håret jag pratar om..!
Gó gubbe han med, men inte lika gó som vovvarna..!

Önska mig lycka till!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0