Huvva...

Jah, då betar man av timmarna på sista natten...
Blev ingen fisksoppa, fanns mycket potatis, så jag gjorde en omelette...

De ska bli roligt att se om de blir IKEA idag...
Fredrik verkar då inne på fredag, han ska juh inte alltid få som han vill..!
Hehe..!
Men skulle inte förvåna mig att de blir fredag ändå...
Han är svår väkt på morgonen, men de borde juh inte spela så stor roll om vi far idag eller imorgon..?
Han måste juh stiga upp tidigare om vi ska fara på fredag..!
Haha..!
Jah, de återstår att se...
Jag vill då göra bort de imorgon, på fredag är de löning och alla vet juh hur mycket folk de är i farten då...
Men men...

Jah, inatt har den ansikslösa damen varit i farten...
Huvva...
Vore inte så jobbigt om de bara vore en som har sett hon...
Men när de är två så blir de lite kusligt...
Men hon vakar väl över dem..
Hoppas man iallafall..!

Neh, nu ska man svabba golv!

Hoppas att ni sover gott nu!
Njut av drömmarna!
Ikväll får jag sussa med gubben och vovvarna..!
Sköööööönt..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0