Nå? Vad gör man nu då...

Då är julen över för idag..!
Suttit i timmar och slagit in, men nu är de över på ett tag iallafall..!

Så här blev de:


Buddorna får agera tomte ett tag..!
Hehe..!

Nå? Vad gör man nu då...
Hmm.. Ska väl sätta igång med maten..
Iallafall tina upp de som ska användas..!
Funderar på att göra köttfärspiroger...
MUMMA..!

Åh..!
Fick in en bild på min mössa och örhängen:



Jah..!
Fick nå härligt med posten idag och nå mindre härligt..!
Tack Anna, nu kan man drömma sig bort ett tag..!
Och jag ser att vi äntligen kommit på listan..! ;)
Och sen till de mindre härliga...
Statoil-räkningen..!
Men den var inte så dyr som vi hade räknat med, så jag är då nöjd..!
Sen är juh GeKås värd de..!

Hmm, kan nog säga att jag saknar de stället...
Men de gjorde jag redan en timma efter man hade lämnat de..!
Hahahahaha..!

På fredag ska man shoppa igen, inte riktigt GeKås... Men men..!
YES..!
Armband ska jag inrikta mig på...
Sen är juh alltid kul med jackor och kläder..!
Fredrik är juh på hos tandläkaren, så jag har ca två timmar på mig att shoppa som en galning innan mitt samvete har gapat klart..!
Mohahahahahaaaaa..!

Nu ska man sätta sig och njuta av Ulla-tidningen..!


// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0