NU PÅ LÖRDAG!

Jah, nu har man hunnit en del på de man ska göra..!
En rackare kvar att ringa, men hon har luren avslagen, så de är svårt..!
Hehe..!
Sen kom man på en till som vi borde ha med, så de blev att ringa dit och be om ursäkt..!
Hennes namn var förlikt sin karl..!
Men men, hon skrattade bara...
Tur de..!
Hoppas att hon ska med iallafall..!

Jag skulle vilja klä Lena till en PlayBoy Bunny, tar med mig korsett och annat små kul...
Sen ska man hämnta krona och öron hos mamma, ska låna av Lisa..!
Ska bli skoj och se om hon förväntar sig de hela...
Mamma sa att hon inte gjorde de, men de tror jag knappast på...
De tog Daniel i helgen, Lena visste inget och tyckte de var illa att de inte hade sagt nå..!
Men men..!

De är så himla skönt att de inte bara är jag som oroar mig om de man ska ha på sig den 10:nde..!
Jag och Jennie kände samma sak..!
Hahaha, skönt att inte vara ensam om de..
Hehe, hon trodde också att vi skulle vara de enda som var "överklädda", men de är Lenas dag..!
Jah, är en tröst att man inte är själv..!
Rackarns, nu är de inte långt borta..!
Huvva..! Neh, ska sluta tänka på bröllopet och inrikta mig på lördag istället..!
Huvva, de är på lördag..!
NU PÅ LÖRDAG!
Hoppas att de går vägen, hoppas att hon inte har så stora förväntningar..!
Hon ska få skämma ut sig på OBS och sen ska vi till mormors lokal och ha sexparty..!
Yeeeeeeh!
Om rackaren kunde svara så man fick de överstökat..!
Sa att alla skulle ta med sig en CD-skiva så att man har nån musik..!
Jah, senast jag köpte en CD-skiva så gick jag i gymnasiet... Om man inte ränkar med Eminem...
Sen består väl hela min samling utav hip hop/rap..!
Hehe!
Men men, såg att man hade Absolute Love 3, klassiker kanske..?
Får se om man hittar nån annan...

Åh, reklam och Jotex..
Nu ska man frossa..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0