STRESS!

Stress och åter stress..!

Väktes av att Jennie ringde och ville planera möhippa..!
Satt länge och kom fram till mycket..!
Får se vad som sker..!
När vi pratade ringde mobilen...
Tobiasgården..! Sa att jag måste sluta och svara, men hon pratade på...
Till slut sa jag att nu måste jag verkligen svara och hej..
Jah, tydligen var de möte idag..!
Och de hade flyttat fram de en timma..!
Så de var bara att klä sig, springa ut och köra iväg..
Osminkad och jävlig..!
Men men..!
Fick iallafall vara med en stund...

Så, nu sitter man här..!
De var tur att vi tog Ö-vik igår och inte idag..!
Hahaha..!
Men man ska inte skämmas, tydligen så visste inte chefen om de heller... Vi hade juh möte den 19:de och de är juh fem veckor emellan...
Men eftersom de var x-tra efter semestern så blev de som de blev...

Sen är de nå möte på måndag man ska på... En nattare ska vara med...
Jag skulle inte ha öppnat min käft... Sa att antingen den som går utav eller den som går på kan jh fara...
Tror ni inte att jag går av..!
Hahaha, aja.... Får  juh en timma x-tra..!

Neh, nu är man hungrig och yr...
Ska kolla om man får i sig nå..!
Så blir de då man stressar..!

Annars blir de nog bara navelpilledill..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0