Tro, hopp och kärlek

Jah, då har man tagit sig hem och skrubbat sig ren..!
Tror ni inte att han vägrar fara, som om de vore lättare att stiga upp imorgon..!
Neh, bojkottar han idag så bojkottar jag imorgon!
Han ska inte alltid få som han vill ha de, jag kan klara mig utan IKEA några veckor till..!
Så de så!
MUPP!
Förstår inte riktigt hur han tänker..?
 Han får juh stiga upp tidigare om vi skulle ha farit imorgon...
Neh, han bestämde sig redan då vi pratade om de att vi skulle fara på fredag...
Sätter sig han på tvären så sätter mig jag på tvären..
Omoget, men så är de..!

Hmm... Undrar vad man ska göra idag då?
De var en bra fråga...
Hade som sett fram emot att bädda ner mig i bilen och vakna upp i Sundsvall och få sätta sprätt på lite pengar...
Aja...
Orkar inte bry mig..
Kanske blir umeå... Hmm... De skulle vara nått ändå...
Får se vad som vankas...
Annars kanske man far till Nordmaling och Puttar mig, kanske Oloffors....
Neeeeh, de vågar jag inte, kan gå vilse där..!
Hahahahaha..!

Jah, nu är man ledig i sju nätter..!
Huvva, på lördag smäller de..!
Hoppas att Lena mår bra...
Fick höra att hon är hemma från jobbet p.g.a. stressmage...
Aja, i värsta fall så får vi skippa uppdragen och bara äta och göra partyt...
Får höra oss för på fredag...
Har fortfarande två kanske:n... Hoppas att de blir två ja:n..

Nu ska man kolla om man ska göra sig nå hårdbrön och sen bli de väl att bädda ner sig...

 Tro, hopp och kärlek... Jah, kanske inte stämmer just nu, men sen..!
Hahahahahahahahahahahaha!
Tur är kärleken är klurig!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0