Neh? ja? Huvva!

Ho hi ho!

Nu sitter man i vardagsrummet!
Yeeeeeeh!
Känns konstigt... Men man vänjer väl sig..!

Dagen... Jah, vad ska man säga...
Gick bra att hjälpa Andreas att flytta... Fick dona på själv som man ville..!
Hehe..!

Blev förälskad i lägenheten... Så nu är man liiiiite sugen på att flytta..!
Alltid kul med flyttningar, även om de inte är sin egna..
Men men..! Super fint har han de då, hoppas att han vågar ändra på de man har ställt ut..!
Hehe..!

Var en sväng på Strömpilen..!
Hittade en superfin jacka... Ovanligt va?
På Lindex... Denna var en vinterjacka, så är som lite sugen... Dock var prislappen på 700 kr... Inte heller de så ovanligt...
Aja, får hoppas att den är kvar en stund till..!
Suck... Man ska då alltid hitta nå..!
Imorgon blir de nog at fara in och handla...
Mat och bara mat, ska inte shoppa... Håller på att intala mig de..!

Vänta en stund, ska traska in till sovrummet... Fredrik har satt på en film..!
Och nu är man juh inte fast..!
Hehe..!
Så då har man kommit sig dit..!
Märkte ni flytten..
Hahahahaha..!

Som ni kanske har märkt så har man fått hem datorn..!
Torsten har jag döp den till!
Sött va?
Hehe..!
Tog år och dar innan allt var installerat och gjorde tillochmed en säkerhetskopia...

Hmm, konstigt att skriva på denna sak... men de är väl en vana sak de med...

Mer om dagen..!
Har läst upp mitt tal för Fredrik och Andreas, har jag nämt att jag troligast måste föra ett tal på bröllopet?
Lena verkligen vill de...
Hatar att prata inför folk, HATAR de verkligen..!
Men vad gör man inte för syrran?
Så inatt på jobbet så satt man och kladdade mellan svängarna...
Skit svårt må jag säga..!
Har som en idé...
Vill ni höra talet?

Jag klingar i glaset och reser mig upp, om de nu är så man ska göra..?
Vänder mig mot Lena och börjar:
"Kära syster, stora syster, syster-yster..."
Ser mig omkring och säger: " Alla vet juh att en kär syster har många namn...
Att denna änglaliknande kvinna som sitter här" 
Kollar tvärtt på Lena "verkligen är den retsamme systern jag växte upp med är väldigt svårt att förstå..."
Vänder mig mot Lena "Det är en mycket speciell dag idag...
Idag har du nämligen tagit klivet över den äktenskapliga tröskeln och nu är du inte bara min stora syster utan också Daniels maka.
Ser mig omkring "För vad vill man inte ha åt sin syster om inte de bästa...
Ser på Lena "Min syster har hittat en underbar karl.."
Ser på Daniel "och min nyblivna svåger har funnit sig en fantastisk kvinna..."
Ser mig omkring "Jag skulle vilja avsluta mitt tal genom att vända mig mot Daniel och säga några väl valda ord:" Ser på Daniel "Henne måste du ta hand om annars får du med mig att göra..!"

Låter detta som ett bra tal..?
De är kort och lätt läst..!
Hehe..!
Eller har ni nå annat förslag?
Allt är som vanligt välkommet..!

Huvva, att man ska måsta ha ett tal för så många människor... PINSAMT..!
Kommer att stamma och kommer att bli röd och kommer sabba de hela..!
Men men, man vet juh inte förrän man har gjort de..!
Klarade man utav att göra en pjäs för hela skolan i gymnasiet, så borde man klara detta...
Eller?
Ska O.S.V:a imorgon och då ska man tydligen medela att man ska hålla tal..!
Ska jag våga..?
Neh? ja? Huvva!
Aja..!
De får väl bli som de blir..! Vill juh inte göra Lena besviken...

Neh, pratar om nå mindre ångest fullt..!

Hoppas att ni får en god natt, nu får jag juh sova med er..!
Hahahahahahaha!
Inte alla nätter de inte..!

over and out!

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0