Är inte så för stora pampiga saker...

Då är man hemma igen...
Blev en akut tripp till Umeå...
Fredrik ringde och då var de bara att skynda sig att klä sig och rusa ut...
Glömde att sminka mig helt, så man såg nog ut som en mupp...
Kom på att jag måste få ner luggen som stog rätt upp, så då slutade jag upp att sminka mig och tog fram platttången...
Men men...
Stressade ut och där fick man stå och vänta ett tag i blåsten...

De var då skönt att få följa med...

Nu ska man se vad de blir för mat...
Funderar på en sallad... Får se om man bjuder filuren...
Man kan juh inte vara arg på honom, han la sig vid nio imorse...
Men är man pratsugen så är man..!

For och lämnade igen brodern hans på strömbäck, passade på att kolla in i den lilla söta kyrkan...
Skulle jag nångång gifta mig så skulle de vara i en liten mysig kyrka...
Är inte så för stora pampiga saker..!
:P

Neh, nu ska man se på när Fredrik spelar...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0