De skulle nog in...

Jah..!
Lite sliten är man..!
Men är man så dum att man ser fel på klockan så får man skylla sig själv..!
:P

Kycklinggryta och värmlandsstek är vad som står på menyn...
Steken är nog ett x antal timmar bort med tanke på att den ska bli 75 grader och nu är den på typ 10..!
Hehe..!
Men som tur är så har man tid..!
:D

Jah, muppen som ska skotta parkeringen är i fjällen, så nu är de kul att se om de är någon fler än mig själv som lyckas fastna..!
Ska bli roligt imorgon då de ska vara kalas...
Undrar om de är nå anhöriga som hamnar i knipa..
Att man inte kollar till de man har ansvar för innan man åker bort...
Iallafall lämna över ansvaret till nån annan...
Hmm...
Men men.. Tog mig då in igår... Körde den smala vägen som inte riktigt är en väg..!
Haha...
Undrar om man kan manövrera där nu på morgonen..!
:P
De återstår att se..!

Mmm... Man saknar karln och hundrarna...
Funderade nästan på att fara och överraska honom idag...
Men jag tror inte att de är lönt...
De skulle nog in till Umeå...
Hoppas då att han tittar förbi en snabbis....
Håller då tummarna för de.. Mer kan man inte göra...

Fick lov att ringa honom inatt...
Eller igår kväll...
Fick nå knäpp...
Nätet som är på steken var jag osäker på om man kunde ha i ugnen...
Fredrik visste inte..
Men efter många om och med med mig själv så kom jag ihåg att jag har juh gjort denna stek tidigare och då var nätet kvar..!
Jah, man får de bästa svaren av sig själv..
Hoppas bara att de är de rätta svaren..!
:P

Neh, nu ska jag ge mig på tvättstugan..!

Ha en fortsatt trevlig påsk!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0