De var inte kul!

Vilket rackarns skit!
Jag var så STOLT då jag såg att klockan var tre...
Vände mig om och försökte somna, men hade räknat ut att man hade sovit 7 timmar, så de var juh ika bra att stiga upp..
När man satt sig här och kollade vad som skulle vara på TV så skrattade jag..!
Klockan gick juh fel på text-tv!
Den var juh 12.11...
Men då jag kollade på klockan så skrattade jag inte längre...
Hade sett fel på lilla och stora visarn..!

Ååå... Nu är man alldelens pigg för att sova...
Men men...
Får ta igen mig imorgon!
:D

Hoppas hoppas hoppas hoppas och hoppas att den har skottat parkeringen!!!
De var inte kul..!
Man avill juh finnas till för Fredrik inte vara en börda..!

Aja...
Som sagt fick jag ett paket igår...
Vågade inte öppna de förrän senare, eller man ska väl säga tidigare..!
Gun hade köpt nå för att jag var snäll och bytte schema...
Men de skulle juh hon inte ha behövt..!
Fick en hand och nagel kräm som luktar cocos..!
Mmmmm...
Den har man legat och sniffat på och drömt mig bort till ett värmare ställe..!
:D

Neh, nu ska jag se nå på 4:an..
Nallens stora äventyr tror jag att de hette...
Är då Disney...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0