Får rata vidare...

This is my life my friend and this is my time to stand...

Mmm.. Ännu en låt på hjärnan..!
Kanske man är knäpp..?

Fredrik är i Umeå och hälsar på, jag skulle sova och han behövde fara in innan jag skulle på hälsokontroll, eftersom man inte har nån bil...
Men men, hoppas att allt är bra..!
Blev inte så mycket sömn för min del...
Kunde ha stigit sju som Fredrik gjorde, men jag höll mig kvar till 10.30..!
Emma duktig!
:D

Hälsokontroll och jobb..!
Känns skönt att få jobba en sväng, får koppla bort hjärnverksamheten och bara dona på...
Tråkigt att Fredrik kommer att vara i Baggård, men vem vet...

Nå?
Vad ska man göra nu då?
Har varit på facbook, skrapat ap-lotten, läst de tre bloggar jag brukar och kollat på scrapsidor..
Hmm...
Om man skulle ha fått slippa hälsokontrollen så skulle man ha suttit och skräpat just nu...
Men men...
Får rata vidare...
Promenixa med vovvarna...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0