Funkar de?

Jah, inte lika "deprimerad" nu..!

Har fått kratta LITE (de blåser så konstigt så att löven far dit man har varit) och sen har man suttit och kladdat..!
Ritat på ett Scrap-papper, men dum som jag var så glömde jag pennan jag skulle använda hemma...

Men men..!

Fick då pyssla lite iallafall..
Ritat av blommorna på tapeten i data-rummet, blev nog inte lika fina, men jag gjorde ett försök...
Jag tyckte de gjorde sig bra på ett scrap-papper...
Återstår att se om man kommer att använda de...
Kan iof gå och ta en bild så vet ni vad man pratar om...


Kanske inte syns så bra, använde blyerts, ska fylla i med nån färg senare...

När jag väl satt och ritade så kom man på varför man inte kan kludda till en tatuering när man väl håller på..?
Så efter många om och men så har man fått ihop en...
Tur att man har bakpapper..!
:P

Så här lutar de åt:


Funderar på att ha den på hö vaden...
Om man her "rosen" (blomman längst ner ska föreställa de) på fotknölen så är de sista lövet (jah, de är ett löv) alldelens vid vecket...
Den är ca 60 cm...
Funkar det?
Vill ha den som den är.. Inga färger eller skuggor...
Funkar de?

Jah, de känns skönt att bara sitta och vara..!
Att inte tänka så himla mycket..!
Kladda är som en terapi för mig...
Har börjat skriva dikter, men de är för avslöjande, så de kan man inte ta här...
Iof har man juh laggt ut dikten till Maria...
Men men...

Neh, nu ska man rata en stund på nätet innan  man ska hitta på nå annat..!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Åh vad du är duktig på rita :-)

Både chrap-bilden och tatueringen var fin! Dessa ska avnvändas tycker jag... Fortsätt med ditt ritande, de är ro givande!

2010-04-29 @ 06:27:43
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0