Fy bubblans!

Trött och MÄTT!
Fy bubblans!

Fredrik lyckades övertala mig att följa med till Umeå..!
Blev stan, köpte en Shetter (till öljetter, scrapbook) och hjärtan-snöre, fick öljetter av Fredrik..!
:D
De var inte dumt..!
:P
Efter stan vart de tillbaka till rötterna, dvs Ersboda, sen var de att hälsa på en filur...
Till våran förvåning så fick vi med oss en annan filur på Droskan..!
Mmmmm, säger jag bara...
Liiite dyrt, men de var juh värt att smaka..!
Mmmmmm!
Åt alldelens för mycket..!
:/
Ont i magen...
Men de var trevligt!
:D

Jah, sen rullade man hem...
Åh, skööööööönt att få slappna av i soffan..!
:D

imorgon blir de nog en mys dag..!
Iallafall för mig...
Får se om man promenerar till ridhuset och kollar på de rena fina papillonerna...
Hundutställning..!
Om man nu vågar komma med mina voffsar..
:P

Åh, Hundens dag idag..!
:D
Var på Arken Zoo och där blev man halft tvingad att vara med i en tävling...
Foto-tävling...
Man hade juh så välkammade och vita hundar... NOT... Men vi tog de som de var...
En rolig sak...
Får se vad de ska göra med bilderna..

Neh, nu ska jag fortsätta se på Skitiga jobb...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0