Har fått en liten idé...

Vaken och halft redo för dagen..!

Hoppas att ingen ringer idag..
Telefonen ringde hela gårdagen, men orkade inte svara...
Okej då... Svarade på mamma, men la på rätt så fort..!
Jag fattar inte..!
Börjar bara tåra upp!
Hatar när folk "daltar" med en, inte jag de ska bry sig om, de är juh Fredrik som har förlorat sin mor...

Kan inte fatta att de har hänt!
Man har inte haft tid att tänka på de...
Igår så vart de Umeå, körde hem en filur och sen ville Fredrik jätte gärna på bio..
I måndags så blev de S-vall, behövde juh bildel...
I söndags jobbade man...

När ska man kunna tänka på de hela?!

Idag ska jag INTE röra mig många cm uanför kommunen..!
Till Baggård, Nyåker, Baggård, (Nyåker om bilen blir klar) och sen hem hit!
Ska vara roligt att se vilket nervvrak man kommer att vara...
Men jag får kratta lite, sen ska jag göra en annan sak...
Har fått en liten idé...
Ska se vad de blir med den...

Verkar vara mycket fin väder idag...
Våren har verkligen kommit...
De är då skööönt...

Neh, nu ska man rata vidare innan man ska fara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0