Ja...

Hann bara skriva de senaste inlägget så plingade de på dörren...
Vaktmästaren som skulle fixa och dona på lite..!
Gick bara bra, han hann bara börja så öppnades dörren och vovvarna kom inspringandes...
Denna dag blev bara bättre..!
:D

Hann med lite fredagsmys, efter vaktmästaren hade gått såklart, innan han brummade till Baggård igen..!
Saknar honom redan, illa att man kan sakna någon så mycket efter 8 år..?
Mmm...
Huvudsaken man saknar istället för att man tycker att de är skönt att vara ifårn varann..!
;P

Andra natten, känns som om de vore den första...
Kycklinggryta, hade tänkt att baka, men de har varit lite smålarmigt, så de var "bränn-risk"...
Och då uteslöt jag de hela, ska dutta på med städ och tvätt istället...

Lördag den 24 april...
Idag är de Jonas Gardell, jag som hade velat fara, men man jobbar...
Inte för att man klagar, han kommer förmodligen fler gånger, hoppas man då iallafall..!
Jag får intala mig själv att man tjänar penningar som man kan bränna på nå dumt..!

Satt och gjorde en beställning på Panduro, men då jag såg att de skulle sluta på ca 700 så blev de inte så kul längre..!
Hehe..!
Tur att man har nån spärr iallafall..!
;P
Måste då köpa en förvaring till papperna, de har så lätt att bli kantstötta...
Får se om man hittar nån...
Blir nog IKEA i veckan, så man kanske hittar nå smarrigt där...
Håller tummarna på de iallafall...
Hmm..?
Är de nå man ska ha därifrån?
Hmm...
Ja...
De var nå... Men de sitter långt inne...
Hoppas att de dyker upp då man går bland hyllorna..!
:P

Neh, nu ska man ta tag i saker och ting..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0