Men djungeltrumman har ingen lag...

Har just kommit genom dörren, är i Baggård, har varit i Sundsvall...
Ni kanske tycker att de är lite konstigt med tanke på omständigheterna, men behövde en bildel, annars blir man utan bil...
Fredrik väckte upp mig och körde ut mig till bilen, fick sova där...

Har haft en mysig dag, tror att bägge har inte insett riktigt vad som har hänt...
Illa då man reagerar på att Fredriks mobil ringer och man var på väg att säga hälsa Maria eller att man höll koll efter gardiner åt henne till hallen...
Jah, detta kommer att bli jätte jobbigt...
Är fortfarande inne på att hon bara är på NUS och att man ska förbi nästa gång man ska in...
Mmm... Tycker jag att detta är så jobbigt, då är de nog bara en droppe i havet hur Fredrik känner sig...
Huvva huvva huvva!

De var då skönt att tänka på annat...
Klarade inte av att svara då pappa ringde, då skulle jag nog ha brytit ihop...
Lena sa igår att hon skulle säga de till honom, men jag sa att de tänkte jag ta nästa gång han ringer, ca om en månad...
Men djungeltrumman har ingen lag...
Får svara då man är ensam, ska vara stark då Fredrik är med...

Men men..!
Blev sex par sockar (3 för 20), två set panelgardiner (till vardagsrum, är inte riktigt nöjd med dem man har nu... Som vanligt... Men 50 kr st är väl ingen summa..?), wellpap (till scrapbooking), Scrapväska (för papper), 2xpappersblommor (scrapbook), eyelets (scrapbook), kofta och de ända jag köpte inne på IKEA var 3 st "mat"lådor för hela 15 kronor...

Jah, lugnade ner mig på Panduro, blev bara blommorna och eyelets där (de andra hittade jag på DollarStore)...
Allt kändes så meningslöst...
Tog bara de man vet har gått åt..
Blev blommor i tonerna lila och bruna, de var de ända jag visste riktigt säkert att jag inte hade...
Stog och tänkte att jag skulle juh behöva svarta, men de är roligare att köpa ny färg istället att köpa på sig en färg man har lite av..
Jah, jag vet att jag är konstig..!

Neh, Fredrik är nere och pratar på...
Själv vet man inte vad man ska göra...
Skulle vilja kratta, men har ej nån passande jacka eller kläder för den delen heller...
Får rata mig här...

Ska då bli skönt att få hålla om Fredrik inatt...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0