Nå förslag..?

Överlistade klockan idag..!
Kollade på mobilen innan jag steg upp..!
:D

Solen verkar ha skinit på er idag..?
Härligt..!
Vädret börjar att ta sig..!
:P

Jah, sitter och fuinderar på att tvätta håret...
Då vaknar man..!
:D

Blir samma mat idag som de blev igår...
Jag kommer att leka Subway..!
Med andra ord en bagette...
De var gott, längesen..!
:D

Känns osm om de antingen vore första eller sista natten idag...
Vet inte vad jag ska hejja på...
Men har då 20 timmar kvar innan de blir städ och tvätt..!
Kommer kännas konsitigt att de inte blir Umeå då jag går av...
Inte lönt, är juh röd dag...
Om vi inte ska in och hälsa på en filur...
De återstår att se...

Visst är de påsklov för skolor nästa vecka?
Får se om man ska hitta på nå kul med Lisa...
Kanske att hon får komma och sova över...
Men då kommer Fredrik tjata tills man går med på att fara på paradisbadet...
Men vet i rackarns om man är så sugen på de...
Tandkötter brukar få sig en rejäl smäll av de...
Sen ska man juh inte behöva fara dit varje gång hon kommer...
Nå annat roligt måste de väl finnas att göra i Nordmaling..?
Nå förslag?

Neh, nu ska man blöta ner sig..!
Känns lite drygt..!
Har juh inte "vaknat" än..!
:/

Hoppas att ni har fått en liten solglimt åt mig..!
:P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0