Solen skiner!

All done!
:D
Gick bara bra...
Hon skulle skicka kopia...
Hon tog då kort på hela lägenheten... Tur att man hade städat..!
Hahahaha..!
Hon tyckte att vi hade fått till de bra..!
:P

Men men, tre saker som vaktmästaren skulle fixa...
Får se om han har varit förbi...
Han fick bryta sig in alldelens själv..!


Nu ska man se...
Får vi tillbaka bilen tidigt så blir de Umeå...
Men med våran tur så blir den inte klar idag heller..!
Aja...
Återstår att se..!

Solen skiner..!
For och fixade kortet, så nu kan jag komma mig in på datorn..
:P
Där hade jag verkligen tur, han var då på väg ut då jag kom..!
Men han var snäll..!

ÅÅå..!
Chefen ringde NYSS!
Hälsokontroll imorgon!
Ååå!
Kände bara att man fick hjärtklappningar..!
:S
Men de får gå som de går..!
14.15 i Rundvik..!
Hur man nu ska hitta dit..!
Men men..!
Återstår att se..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0