Underbara älskade!

Mysig dag..!
For till svärmor och hälsade på, köpte med oss en bingolott så man hoppas att hon vinner...
Sen mötte vi upp Lena, Daneil, mamma, Sture, Lisa och William på Bishop...
Mycket trevligt...
Blev att man gav kortet, hann inte köpa ett, hon verkade då nöjd med halsbandet..!
Är lite sugen på att köpa den längre modellen av den..
Men ska försöka hålla mig..!

Nu har allt hunnit sjunka, skönt att få prata av sig lite, även om de mest blev en massa skit snack men de var skönt att bara vara och inte tänka så mycket...

Efter Bishop sa vi hejdå till syrran och hennes goa familj och Sture, sen for vi på Balders och hade de gött!
:P
Mammsen bjöd på buffé och Lisa visade hur duktig hon har blivit på att testa nya saker..!
Emma stolt..!
Men sen har hon juh gått och blivit nio år, så de är väl inget av vanligheten..!
;P

Mmm... Efter de så blev de att kolla in broders nya lya Cribs-style...
Den var söt..!
Han kommer nog få de bra där..!

Ända tråkiga med denna dag är att här sitter man själv...
Fredrik ville till Baggård och snacka utav sig med sina bröder och kanske spela RISK...
Jag var inte ett dugg sugen och med mina ynka timmars sömn så kändes de skönare att bädda ner sig i soffan..
Nån som vill göra mig sällskap..?
Har en divane soffa så du kan få välja vars du ska bädda ner dej..!
Hehe..!

Aja, de var iallafall skönt att prata utav sig..!
Skönt att låssas som om inget var fel och allt bara var som de skulle vara...

Undrar om han blir kvar där ute inatt..?
Skulle vilja hålla om någon, men har juh hundar och kuddar...
De får duga, men man kan juh alltid hoppas att han kommer och kryper ner..!
Annars är de juh bra att han får prata av sig, även om de inte pratar om nå speciellt..!
Älsklingen min, inte lätt alla gånger...

Vad ska man hitta på nu då?
Tippar jag omkull nu så somnar jag... Kanske är liiiiite onödigt...
TV  och sen får man se vad man hittar på  Ronja ligger och tvättar Fredrik kudde...

Neh, nu ska jag sluta gnata hära...
Ni måste tycka att man är patetiskt...
Men men, de har ni inget att säga till om..!
:D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0