Kreationer

Jah, hann bara göra klart kortet så kom karln hem med en tråkig nyhet..!
Livet är surt just nu!
Fy bubblan säger jag bara..!

Men men, försöker att tänka på nå annat...
Är i Baggård nu, så grabbarna grus får prata utav sig...

Här är dagens skörd:

(Ligger på ett vitt kuvertt)
Har kommit fram till att jag inte är "kortmakare"...
Vet i rackarns vad jag ska tycka om den, men är väl nöjd...

Här kommer en bild så att ni ser färgerna:

Visst passar de till paketet?
Ni kanske märker vad hon ska få..!
:P
Banden går runt och igenom öljetter, så att man knyter ihop kortet (de mörkare gröna är kortets insida, klippte så att det gick lättare att knyta...), de är röda "diamanter" i de gröna blommorna på papperet, och som vanligt så har jag klickat glitter på de tre  rosa blommorna...

Kan man ge bort detta, eller ser de för fjantigt ut?
Passar de ihop?
Ska nog träffa henne imorgon, så de återstår att se om man ger det eller inte...

Passade på att ta med mig kameran då vi skulle hit...
Ser vilket minne man har..!
:P

Här har ni lite annat man har gjort...




Bland de första man har gjort:

Som vanligt fick man inte med hela på bilden, men ni ser juh på ett ungefär..!
Tror att detta är mitt tredje kollage...
Lena och Danliel och självklart en bild på Lenas bukett!


Fredrik som äter sin, mycket omtalande, fläskfile i Ullared.
Sen ser ni juh hur gott de ser ut..!
;P


Ronja i frack...
Blixten glänser..!


Lisa...
De står: SOMMAR OCH SOL i rutan...


Fredrik i GeKås...


Mamma som hade hittat en groda och självklart så blev de Sture..!
:P


Fredrik J♥vla Molander i Ullared...


Lisa och mitt försök på en frissa...
De är rosor som jag har satt i håret..
(Står LISA uppe i högra hörnet och de svarta snöret nere på pappret är min klänning...)


Fredrik som har min BH på huvet...
Fråga mig inte varför...
;D
Tog ett Yatzy papper som vi hade spelat på och jag var t.o.m snäll och tog de han hade vunnit mest på..!
:D


Fredrik sover så sött...
Rackarns vilket pill de är då man har rivit bitar och tejpat ihop igen...


Wille med hans badanka...
Bilden är kapad rätt så mycket..
Aja...


William igen...


Och jag....




Jah, man har då utvecklats iallafall...
Tror att jag har laggt in dem i den ordningen de är gjorda...
Tror t.o.m att man har fått med sina fossingar..!
Hahaha..!

Neh, nu ska man dona på..
Ska kolla om man får igång ett spel....

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Å vilket fint album du har gjort!

2010-04-17 @ 10:38:38
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0