It´s my pudel and only mine!

Huvva vad man har legat och tänkt..
Tänkt och tänkt och tänkt..!
Har inte kommit fram till nå...

Tror att man kom sig isäng runt fyra...
Fick lov att lägga mig i soffan för att jag var så rackarns yr och Fredrik rörde sig så mycket...

Man ska inte få ett sådant besked som vi fick igår..!
Inte nu!
Alldelens för tidigt!

Men de går inte att göra så himla mycket!

Bara att försöka bita ihop...
Fy vilken jobbig tid...
Jag tårar upp nu bara att tänka på de...

Känns bättre att skriva, även om man har varit med om de flera gånger så kan man inte jämnföra de hela, även hur mycket man förbereder sig, så kommer det vara jobbigare än jobbigast...

Jag ska bita ihop, Fredrik sover, tror jag...
Om inte mitt bölande har väkt honom...

Huvva att veta...
Men ioförsig är de väl bra, men ändå..!
Blir rent utav arg!
Alldelens för tidigt, så här skulle de inte bli!

Neh, nu måste jag ta mig samman...

Som sagt så är de Umeå idag som gäller...
Hälsa på svärmor och sen hinna ikapp mamma och gänget...
Hoppas bara de inte tar upp de...
Sen får man se vars de bär av...

Nu när Fredrik vaknar så ska han tvärtt fara till Nyåker och kolla om han som ska rädda pärlan har tid att genomföra själva räddandet...
I detta nuet så är hon bara "kastrerad" och de var en del saker till innan hon får rulla ett år till...

Ca en timma kvar tills klockan ringer...
Funderar på att borsta tänderna och kleta på gegget och krypa ner i sängen, om han inte nu har tagit upp allt för mycket av den...
Verkar då så då man gluttar dit..!
Älskligen min!
Ronja ligger på en kudde som har ramlat på golvet och snarkar på...
Blaze är gömd i de s.k prydnadskuddarna i soffan, hon har nog haft de kämogt inatt med..
Inte lätt då jag är och pillar på lite nu och då både i sömn och halvt vakenhet...

De som går i mitt huvud är mycket om, men och hur...
De finns mycket att tänka på!
Ska man våga boka stuga?
Men de är juh som Fredrik säger, de kostar juh bara typ 200 att boka av...
Men just nu så känns de inte kul!

Hoppas på en sak!
Får se om man kan hållar tummarna så hårt!

Neh, nu kom man tillbaka till de hela...
Känns som om de kommer vara en stor del av denna bloggs innehåll nu...
Hoppas att de inte är allt för tjatigt... Men ni är juh van att jag gnatar på om de mesta om och om igen..
Heh...

Neh, ska se vad de blir man gör nu...
Känns som om man skulle lägga sig så kommer tankarna rulla...
Lika bra att klicka runt på nätet, försöka tänka på nå annat och sen när klockan ringer ge sig på håret..!
Klippte luggen igår, funderar på att klippa den liiite till...
Får se vad jag gör...
Vet inte om man vill ha "lugg" helt, men återstår att se om saxen kommer fram!
Här rätt så långt hår nu...
Om jag "drar" ut de så är de till BH-bandet, om inte längre..
Vill klippa de ca 1 dm, men vet hur Fredrik känner och nu är de väl inte tid att jävlas...
Men jag tror då att jag kommer att korta mina "trappsteg", har för mig att jag vill ha hack, vet inte om de är för att de känns lättare att föra håret över axeln, men jag har typ alltid haft de...
Klippte inte mamma de då man var liten så klippte jag dit dem själv...
Lika dant då muppar till frissörer missat så tog jag saxen i egna händer..!
:P
Har alltid varit farlig med sax...
Kanske de är för att hur mycket man än lägger ner hos frissören så kommer man alltid se ut som en fluffig pudel!
Alltid varit lite avis på er som kan gå till frissan och få en frisyr!
Minns då man gick i högsadiet, då Robbin frissyren var inne och jag hade fått pengar till att klippa mig...
Gick till en frisör som låg inne på Kungspassagen med min bild i huvet...
Ville ha som alla andra och sa att jag ville ha en "robbin-klippning"!
Jah, hon klippte av mig allt...
På den tiden så tvättade de håret på en innan och de skulle de nog inte ha gjort...
På bussen på vägen hem så började de locka sig...
Men men, man hade iallafall prövat..!
Vet i rackarns hur man såg ut, men man tyckte att de var "snyggt" om man använde hårband..!
Hahahaha!
Skulle vara kul att se hur man såg ut, minns inte så himla väl, bara att en gubbe stötte på mig då man var på Lenas examen...

Sen har man blonderat de, inte så bra de heller, blod och fluff går inte ihop..!
Mitt hår har varit alla diverse färger och inte har de blivit bättre..!
Aja, man tager de man haver!

It´s my pudel and only mine!

Neh, de var skönt att tänka på nå annat!
Har tagit mig samman..!

Hoppas att ni får en härlig dag!

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0