Ah...

Sovit som en stock...
Eller iallafall som en vedklabb...
Legat och hört på Fredriks snarkningar, mysigt, dom har man saknat..!
:P

Nu har man kletet i munnen och ska snart sminka mig..!
Ume-tripp igen..!
Ah...
Har juh glömt att skriva..!
Var en snabbis till Umeå igår...
Hälsade på en filu och lämnade av en annan...
Så de blev en snabb sväng...
Fredrik drog mej från städandet..!
:(
Hade börjat stökat i köket, medans de satt igång och prata...
Aja...
Hem for vi då och snarkade inom kort...
Inte före mitt mungegg skulle in iallafall..!
Hehe..!

Nu har jag kommit fram till den rätta mängden...
Hade nog i för mycket i går morse..!
Hehe..!
Men de var ju första gången, de skulle vara konstigt om man inte lär sig av sina misstag...


Aja, Umeå är de då idag...
Får se om de blir bio...
Fredrik skulle kolla om de gick nån bra...
Jag är då inte så värst sugen...
Vill helre shoppa..!
:D

Neh, nu ska jag dona på och sen ska man kolla vad man ska ha....

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0