Vila i frid..

Om vi alla samlar och skramlar
om vi alla skänker en dag

en dag som gör ditt liv längre
en dag som vi får ha dig kvar

slippa känslan av tomhet
slippa känslan av saknad

om vi alla hade samlat och skramlat
om vi alla hade skänkt en dag

den dagen sakta kommer
den dagen du ger dig av

våra liv sakta förändras
våra liv sakta förstörs

ditt liv vi alltid kommer att sakna
ditt liv vi alltid kommer att bära med oss

om vi ändå hade samlat och skramlat
om vi ändå hade skänkt en dag

Vila i frid Maria



Jah, jag vet inte vad mer man ska säga...
Hoppas verkligen att du har de bra där du är...

Jag skrev den här dikten i natten mot fredag, trodde aldrig i att jag skulle använda den redan nu...
Jag trodde att man skulle få mer tid...

Känns jobbigt...
Jah, jobbar inatt...
Fredrik kommer nog att spendera natten med sina bröder, men han vet att han är välkommen dit...
Kanske låter konstigt att jag ska fara och jobba, men jag pallar inte att tänka på de här nu...
Jag vill verkligen att detta ska vara en dröm, ett missförstånd!

Jag skulle ge allt för att krama om honom, men han behöver nog prata av sig...
Hoppas att han dyker upp...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0