1045 km.. De går neråt.. Jag fick inte s...

1045 km.. De går neråt.. Jag fick inte spöa fredrik, jag förlorade med 2 ynka poäng, men då tog jag igen de i poker.. ;-) mohahahahaaa! Ne! Jag har packat in min nya cd-skiva! Jag som skulle lyssna på eminem hela vägen.. :-( får se om jag kommer åt den.. Håll tummarna för mig.. Annars gjorde vi de vanliga igår.. Shoppa och åt.. Hundarna fick åka buss för första gången.. Lillan var hyper glad och Ronja tyckte nog att hon väl kunde ha sluppigt.. De märktes då idag, då jag skulle rasta dem nu på morgonen fick man dra henne runt.. Insåg sen att de vad de berodde på, Vi gick ju samma väg som till bussen igår, när jag svängde upp vid bäcken så gick de bara bra.. Men man ska passa på då de är gratis.. ;-) de var mysigt att sitta och glo på folk.. Alla var glada då de kom ut och hade fyndat.. Allt gick smidigt i morse.. Fort så var de gjort och vi var klara för avfärd.. Smarta var vi som packade i ordning påsarna igår kväll.. Hundarna har de som ett paradis där bak.. Nästan så att de är lekvänligt.. ;-) ne, ska vara social.. Återkommer väl lite senare.. // Emma


Kommentarer
Postat av: ShadyBoy

Eminem!

2010-08-20 @ 22:40:17
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0