30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30!

Nu har morgondagens födelsedagsbarn fått sina paket och vi fått i oss mat och Vianetta...
Inte dumt, inte dumt alls..!
Han fick en karaff och skål från Kosta Boda, vinflaska från systemet (;P), Bilpåsar och nå lagböcker...
Ska inte avslöja hans ålder, men ni får en hint i rubriken..!
;P

Nu vet man inte vad man ska hitta på...
Får se vad som händer och fötter..!

Läste ut min bok, nu är man på jakt efter en ny...
Får se om man ska följa med till Umeå, kanske man hinner med en sväng på Maxi och strosa bland pocket avdelningen...
Gillar formatet pocket...
Visst är de snyggare med vanliga böcker, men de är så dryga att dra runt på...
Pocketen har man bara i handväskan..!
Bytte väska i fredags..!
Nu har man sin NYA!
;P
Är inte riktigt van, den är lite mindre än vad man är van, men den får duga..!

Sen har man en liten sak att slå in...
Är juh en filur som fyller ett i veckan och självklart måste man juh köpa nå litet...
Funderar på att ta ett papper som är lätt att öppna så kanske han kan öppna hela paketet själv..!
Är juh känd för att ha omöjliga paket, är juh en klisterdam, men jag har bättrat mig på den punkten...
Man försöker juhe..!

Nu ska man tydligen göra sig klar för Umeå...
Får se vars man ska sova inatt...
Spelar ingen roll för min del, huvudsaken man får margarin så man kan få kakorna ur världen...
Så kan man koncentrera sig på annat..!

Neh!

Kanske ska dona på innan man Fredrik blir kinkig...

// Emma


Kommentarer
Postat av: anne

räcker med att du/ni kommer öfrbi, få kanske i er lite fika å leker med Leon, här tänker jag dela upp presenten i flera paket...:P

2010-08-01 @ 19:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0