Återstår att se...

**GÄSP**

Då är de slut...
Slutet gott, allting gott, eller?
Återstår att se...
;P

Har legat och drömt om min beställning..!
Hehe, visst är man riktigt hundra?!
Not..!
Men jag tyckte de var SUPER billigt..!
Typ 18 stämplar för 198 ink. frakt..!
Men så är de då de bara kostar 10 kr styck..!
Emma Gla´!
Så snart får jag hem ett stämpel paket..!
Hmm...
Hur lång tid tar de med posten?
Kanske har de på fredag eller måndag?
Vad tror ni?
Aja..!

Dagen som den är, är fyllt med hårt jobb!
Min rumpa får verkligen en hård-start, stackarn!
Men den ska vänja sig, liksom resten av min korpp..!
Hehehe..!

Skruttigt ute!
Tät i näsan!
Och jobb!
Betyder bara en sak... Hösten är här..!

Men men..!
Tur nog har bilder så man kan drömma sig bort!
;P


På väg hem...
 
Stug-bilder...

Maten som jag vann då vi slog vad...
Dock så är de Fredriks tallrik, men min ser lika go ut..!
;P

Väntar på bussen...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0