Bara att gilla läget...

Jag visste att de var för tyst..!
Klockan var inte ens sex..!
Ååå!
Men vad ska jag göra..?
Bara att gilla läget...
Fredrik ligger och sussar, hundarna är de inte mycket liv i och jag tror att jag är för pigg för att göra ett försök...
Så..?
Vad händer på morgontimmarna..?
Nå ska man väl hitta på...

Hmm..?
Vad ska man göra idag..?
Skulle vilja komma mig till lägenheten och packa...
Men annars kan jag göra de imorgon då Fredrik kör hem filuren...
Så annars..?
Färga håret mitt och klippa Fredrik...
Sen ska man nog se till att han går och letar reda på resväskan...
Jag köpte juh en liten, han hade en liten, kom fram till att de är nog bättre att ta två små istället för en stor...
Lättare att packa på vägen hem...
;P
Sen ska han leta reda på GPS:en och ladda min mobil...
Mest Fredrik som ska pyssla på..!
;D

Middag idag: Lasange!
Funderar på att göra plättar till lunch, så man blir utav med mjölken...
Smart va?
Lääääänge sen man åt både middag och lunch, men någon gång ska man slå på stort..!
;D

Neh, dagen kommer nog att bli som den blir...

Nu ska jag dona på och hoppas att man får sig en blund så småning om...
Tror inte att man kom sig isäng förrän runt ett och sen har man juh vaknat till då och då...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0