Bara att vänta och se...

Inge poker igår...
Karl var nere en sväng och pratade utav sig och sen blev jag alldelens för slö...
Tänkte hålla mig vaken för att se slutet på reprisen på Fångarna på fortet, men jag gav upp då jag visste vilket lag skulle till skatten...
Vad var de för filur i tornet?!
Uh, säger jag bara..!
Lite äckel vibbar från honom...
En blandning mellan Carl-Jan och Hanibal...
Blöh!

Fick ett skrämmande sms svar imorse..!
Möte imorgon..!
Nu är de verkligen slutet..!
Men tur nog så börjar man lätt, sen är de juh bra att se hur de ligger till tills man börjar på riktigt på torsdag..!
;P
Så jag ska inte klaga...
Ska ändå bli rätt så skönt att börja jobba igen...

Har drömt konstiga drömmar om de jag gjorde igår...
Hoppas då inte att de blir så..
: /
Bara att vänta och se...
Har inte så stora förväntningar... Blir nog inte vald...

Solen tittar fram..
Härligt...
Vad ska man hitta på idag då?
Hmm..?
Prommenad?
Jag vet i rackarns...
Får se om man kanske far till nordmaling och snarkar...
Ska juh liks utgå därifrån imorgon...
Men annars är de juh mysigt att spendera lite tid med karln...
Eh.. Får se..

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0