Blöh, vad less jag är!

Orkar snart inte mera..!
Vill SOVA men de går rackarns inte..!
I natt så måste jag pröva att sova i lägenheten, vare sig om de blir med eller utan Fredrik...
Känner mig som en vandrande zombie och vädret gör de inte bättre...
Blöh, vad less jag är!

I dag är de som sagt Ö-vik som gäller, om de nu inte blir ändrade planer...
Man vet aldrig då man är fler som ska åka...
Men de skulle vara skönt att komma sig iväg...
Annars far jag nog till lägenheten och donar på där...
Eller så kanske de blir att man far ändå...

Blöööööööööööööööööööööh! Känner jag mig!
Blöh blöh blöh blöh BLÖH!
Vars är sommarkänslan?

Neh, kanske ska förbereda sig...
Vem vet, de kanske blir avfärd...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0