BLÖÖÖÖÖH!

Hur dumt låter de på en skala från ett till tio att ringa och kolla om de har ute en natt-tjänst inom kort?
När vi var och promenixade i Ullared såg jag de sötaste boendet...
Såg så lungt och frid fullt ut...
Har gjort en efterforskning och kommit fram till att de var servicehuset Furugården...
Är lite smått inne på att ta mitt pick och pack och flytta till varmare breddgrader...
Igentligen har jag inget som håller mig kvar här...
Dock så har de inte ute nå tjänster och sen finns de inga lägenheter, men man får väl hålla ögonen öppna...
;P
Slippa den värsta snön och bara njuta...
Skulle vara härligt...
Falkenbergs kommun hade nå lägenheter tätt in till GeKås och servishuset som ser så fina ut...
Man kan bara drömma sig bort hur man sitter på balkongen med en cider i handen, hundarna sussar gött på balkong-mattan och glor på turisterna..!
;P

Men men.. Tillbaka till verkligheten..
Tror jag har pratat tre meningar idag..
Klättrar på väggarna..
På tal om väggarna..
Tog ner ödlan (en väggprydnad ovanför sängen) la mig med huvudet på fotändan och skulle bolla med mig själv, dock så är väggen så tunn så den studsar inte tillbaka..!
Då var de bara att hänga tillbaka den...
:(
Ååå..

Neh.. Ska man liks sitta själv så kan man sitta själv i lägenheten, där har man iallafall nå att göra..

Neh, ska kolla om man kan gå ut och studsa boll, förra gången var de så rackarns kallt..!
BLÖÖÖÖÖH!

Inte positiv idag inte..!
Men man måste väl ha sådanna dagar med..

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0