COOKIES!

Två veckor har gått....
Tre veckor kvar, tror jag iallafall..!
;P

Dagen lägger jag upp så här:
Kakor
Kakor
Kakor
och åter
COOKIES!

Sen ska jag ringa ett samtal...
Vet inte riiiiiiktigt vad jag ska säga, men de blir nog bra...
Vad låter bättre?
Markus´s brors tjej eller Markus svägerska..?
Kommer dock säga svåger tror jag, har sagt de flera gånger i mitt huvud..!
De är tråkigt..!
Då jag ÄNTLIGN "blir kallad till plattan", så kan jag inte "slå"!
Hittar hon inte och har inget efternamn..!
Åååå!
Men ska klura fram de idag..!
Om de så skulle ta hela dagen!

Annars är de kakor kakor kakor..!
;P

Är i Baggård idag, fick hit smör och ägg, så nu finns de inget att skylla på..!
Ska nog låna ugnen där nere till sockerkakerna...
Har tappat kollen på vad man ska baka, Fredrik la in en ny beställning igår...
Så jag får kolla upp de innan jag sätter igång...

Var på Maxi igår!
Stosade längst pocket-gången hittade två och då jag inte kunde välja så fick de vara..!
Får köpa dem närmare resan!
Man kan inte hålla på att läsa ut böckerna så snabbt..!
Så de så!
HA!
;P
Men de såg intressanta ut..!
Tror att de hette Inspärrad och Såld...

Neh..

Ska sätta igång med dagens äventyr...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0