Emma saknar de..!

Äntligen är natten över..!
;P
Nja.. Liiiite väl springig för min del, men de funkade...

Nu är man ledig igen..
Vad ska denna vecka bjuda på?
De vet bara gudarna..
;P

Får se om man kommer igång med simningen...
Håller tummarna på de, om nu min "gäst" försvinner nån gång..!
Annars hoppas jag att man hinner scrapa några dagar..!
Emma saknar de..!
;P
Hoppas att fantasin har kommit tillbaka, senast fick man klämma fram de och de är inte kul...
Man ska inte känna sig tvingad...
Funderar på att utgå från min skiss...
Ska kolla hur duktig man är på att följa en ritning...
Heheh, som vanligt så är de juh annars i "verkligheten"...

Neh...
Om den rackans tvättmaskinen kan bli klar någon gång så man får snarka en stund innan man ska in i duschen och iväg till Umeå...
Dock så startade jag den för ca 5 minuter sen...
Och denna tar sån rackarns tid..!
Morr..!

Aja... Får dona på på näten en stund för att hålla mig vaken..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0