JAG VILL PACKA!

Efter många försök så har jag misslyckats..!
Han packar inte..!
Ååååå!
Han har juh så tur att kunna packa och sen gör han de inte..!
Men jag ska lyckas..!
;P
JAG VILL PACKA!

Hundarna springer omkring och bjällrar...
De har fått på sig sina GeKås-halsband..!
;D
Är inte så farligt som de låter, men jag tycker att de ska ha ett halsband med namn och telefonnummer om de skulle virra bort..
Dock så är de katthalsband, fanns inga hundkoppel i deras storlek med ett lås som öppnar sig om de skulle fastna någonstans...
Iallafall inte de året vi köpte dem, är några år bort..!
:P

Vet inte när vi kommer att brumma...
De tar 12h och 11min utan raster, så man får väl se..
Beror på när vi vill komma fram..!

Neh...
Mobilen piper..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0