KAK, KRÄM och RÖKKEL

Man är trött i kropp och själ...
Orkar inte nå mera...
Säg inte att man håller på att bli sjuk, vill peppa inför resan!

Hann bara lägga till mig i sägen då dörren öppnades och mina älsklingar kom in springandes..!
Härligt..!
Saknade dem, fast jag låg så skönt..!
;P
Skönt att vara hemma, får koppla bort tankarna lite, fattar inte hur Fredrik pallar...
Han är min hjälte...

Fredrik har stökat...
Nu står de:
KAK, KRÄM och RÖKKEL
Istället för:
KÖK, KRAM och KÄRLEK
Rackarns karl!
Snart limmar jag fast dem..!
Men men, han ska väl ha sitt roliga!
;D

Imorgon ska jag nog vara här och pyssla på, måste juh testa min nya stämpel...
De ser ut som en sådan de har på posten och stämplar brev...
Så den är gansla otymplig och tar stor plats, så jag hoppas att den är VÄLDIG bra..!
Men annars var de juh halva priset på den...

Neh, nu ska jag kolla på Cash Cab och hoppas att Fredrik tippar omkull så jag får vila mitt huvud på hans mage!

// Emma


Kommentarer
Postat av: desiree

Hallå, hoppas du får en mysig dag med massa pyssel, skoj med ny stämpel :-) Jag ska flytta hem till min lgh, har bott hos en kompis över sommaren.Ha det bäst tjejen!

2010-08-10 @ 06:11:29
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0