Kallt och jävligt...

Kändes konstigt att vakna upp här...
Kallt och jävligt...
Saknar våran mysiga stuga, fast den inte hade nån toalett eller vatten!
:/

Men men, bara att gilla läget..!
Snart ska jag dyka in bland påsarna för att separera julklappar från "klappar" till mig..!
;P
Får se om man tar sig an tvätten med...

De är konstigt hur hjärnan fungerar...
Då man satt där och betade av milen så tänkte man aldig mer, men nu så tänker man när, var och hur..?
Hehe, kanske inte hjärnan de är fel på, de är personen den sitter i..!
;P
Men de var rätt så mysigt i bilen, dock så hade den sina stunder, jag gillade speciellt 120-vägarna...
Dock var de få...
Stockholm kunde jag gott skippa att köra igenom...
De är så aggresiva i sitt körande, men vi kom juh dit runt tre-tiden, så de hade väl börjat sluta för dagen...
Mycket bilar var de då...

Då vi var i Ullared så var de polisjakt...
De hade satt upp stånd och vinkade in en viss typ av bil för att försöka få tag i dem som sköt mot dem tidigare...
Vi traskade förbi och lyckades få en glimt av lite action... Dock så passade de på att kolla hastigheten då de liks stod där (många polisbilar) och vi fick se en bil få böter...
Stackarn... Såg så glad ut tills de upptäckte polismannens vinkningar...
När vi hade gått förbi dem så försökte jag göra en vinkning om att de skulle sänka farten, men då två av tre vinkade tillbaka och fortsatte i samma takt så gav jag upp...
Är  de så dum, så får de skylla sig själv...

Vi var på en loppis som bara var öppen på tisdagar...
Illa att de var lång kö in dit, men då man kom in så förstod man varför...
Tydligen så säljer de skadade produkter från GeKås till mycket låga priser...
Dock så hittade man inget..!

Neh..!
Nu är han här igen!!!
Dags att lämna över datorn...
Får se om man far till Nordmaling där man får vara ifred då man sitter och duttar på..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0