Kanske dags att göra nå..?

Ännu en SKÖN natt!
Har legat och dragit mig och läst lite...
Pappa ringde och väckte mig klockan nio...
Nu har man äntligen fått upp Fredrik, han ska komma sig iväg till Baggård innan vi kan brumma in till Umeå...

Jag ska hoppa in i duschen och sen ska jag dammsuga och diska hade jag tänkt mig...
Ikväll sover man nog i Baggård, så man ska nog packa...

Idag ska man på bio...
Karate Kid....
Ska bli roligt att se om han har ärvt nå gener från pappa Will..!
;P

Annars är de väl de vanliga...
Tror att de håller på att renovera lägenheten intill, eller de är en lägenhet emellan, men de kastar ut saker och de låter som om huset håller på att rasar..!
Hehe..!
Rackarns att de inte var sol, då kunde man ha parkerat sig på balkongen och glott..!

Nu är de alldelens för tyst här...
Vovvarna brummar nu iväg...
Kanske dags att göra nå..?
Neeeeeh, sitter en stund till..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0