Me like!

GÄSP

Jah, dagen har varit fylld med pyssel..
Me like!
;P
Hunnit med flera små promenader och en liiiiiiite längre..
Jag var som sugen på att gå och kolla på bärplockanra, men de var borta...
Så tur hade jag..
Men jag återvände till min lilla verkstad i köket..!

Segt har de gått, men de gick då framåt...
Skönt att sitta och dona på..

Sitter och funderar om man ska äta nå idag..?
Har bara ätit tre kakor...
Hmm.. Vad ska man orka göra..?
Pratade med Fredrik, verkade att han skulle komma ikväll, återstår att se när...
Ska man vänta eller ska man gå och kolla vad man kan skrapa fram..
Hehe.. Visst har man mycket att göra..?
Neh, lägga sig och läsa bok...
Föda hjärnan istället..!
;P

Låter som om grannen ovanför mig håller på att flytta...
Tror inte de, men han lever då om..
;P

Neh... Bädda ner oss i sängen om MYSA!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0