Morgon-trötta-muppar!

Va gör jag uppe nu?!
Dock har man varit vaken en timma, men FY på MIG!
Hopp i säng med mig!

Är lite små trött, så kanske man får nån timma till..!

Hade en rintig huvudvärk igår...
Blöh!
Har nog en liiiiiten förkylning, men de är väl så då man kommer hem från varmare breddgrader..?
;P
Hehe..!

Peppad på att jobba, lite små stressad med alla förändringar, men man kommer väl in i de...
Drömde inatt att jag inte hittade dit..!
Hahahaha, men som tur var så visade sig att då jag väl bestämde mig för att sluta leta och fara till Baggård och berätta för Fredrik så stod Tobiasgården där..!
Och allt var frid och fröjd och jag donade på hela natten..!
;P
Tur nog så vaknade jag av en gosig vovve, så jag fick byta dröm, jag får juh inget av att göra bort ett pass i sömnen..
;P

Med min huvudvärk igår tänkte jag att de var lika bra att pröva att pyssla...
Så jag började klä om ett album, den hade en grå/blå skabbfärg som jag aldrig tyckt om, sen var den lite solblekt med tanke på hur många år den har på nacken..!
Den blev köpt innan jag började scrappa, fråga mig inte varför..
Men men, hade ett svart tyg som jag tyckte skulle passa perfa och jag tog med mig silver och svarta (lite större) brads...
Började pilla på...
Fredrik hjälpte till och med till..!
Han borrade hela 16 hål för mig att trycka in bradsen i...
Eller där ljög jag... Han fick borra om fyra för att de blev för små...
Efter många pill och två utbrott så blev de som de blev...
Har inte satt ihop de än, har liks inga plastfickor, visst är man smart?!
Men de ser lovande ut...
Måste limma på ett papper på insidan med, snygga till de lite...
Men de blev då bättre än orginalet..!
Så de så!
HA!
;D

Neh, nu gäspar man på...
Kanske ska testa att bädda ner mig och hålla mig där, iallafall tills resten vaknar...
Går inte ens att pilla på hundarna, då går de och lägger sig under nå...
Morgon-trötta-muppar!
Men rackarns när de ska ha kel mitt i natten, då är de bara att flytta in och göra plats..!
Go gummorna mina..!

Får se om man kan starta dagen med en bild?
Börjar inte ha så många kvar, men nån ska man hitta...


Han försöker, men de går inte..! ;P

Undrar om han ser så lycklig ut då han pratar med mig?
De här fallet är de Andreas...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0