Borta bra men Ullared bäst!

Då är man hemma igen.. Eller i Baggård... Sak samma..!
Blev en sväng till Umeå för att hämta en filur...

Köket är fullt med påsar...
Där får de stå tills i helgen, så de så..!
;P

Jag tror att julklapparna är klara, iallafall basen..!
Så nu fattas de lite papper och lite How how how..!
:D

Denna sväng blev de mycket till mig själv, dock så var sakerna inte så stora, allt rymdes typ i en påse...
De var lite tråkigt, men de är kul med tanke på hur mycket man har snålat..!
Mycket smått och gott!
Sen fick jag juh bara lov att utöka min BarbaPappa-familj med BarbaMamma och BarbaSkön...
Hehe..!

Resan gick relativit fort ändå...
Var lite käppar i hjulen i Stockholm, de höll på att bygga om en bro, så de drog om trafiken...
Men de gick då framåt, de är huvudsaken...
Passade, som sagt, på att stanna i Sundsvall på IKEA...
Satt och funderade hur man skulle rymma alla scrap-saker och då nämnde jag att jag skulle behöva minst två lådor till och vips så passade vi på...
Skulle liks äta och vem tackar nej till en mjukglass..?
Hehe..!

Nu är man trött och slut..!
Men man har en TOA!
:D
LYXIGT!
Hehe..!
Slippa dra på sig för att traska till servicehuset mitt i natten och borsta tänderna med vattenflaska och spottmugg...

De negativa med Ullared var att de filmade typ varje dag vi var där...
Tror att de fångade mig tre gånger..!
RACKARNA!
Stackaren som satt med kameran fick plasera sig oskönt i en kundvagn, men där kan han gott sitta..
De gällde att titta sig över axeln och runt omkring innan man forsatte med de man höll på med...
De var snabba att förflytta sig..!



Här ser ni dem...
De röda tröjorna glömmer jag inte i första tagen..!
;P

Sen var de lite jobbigt med att de hade byggt om...
Innan man kom in i en rutt så virrade man omkring som en huvudlös höna...
Men de gick relativt fort att komma in i de hela..
Sen lärde man sig att man skulle ta kurvorna tvärtt om ibland, då såg man juh vad som fanns på den andra gaveln..
;D

Jag såg bara Morgan, Fredrik fick ögonen på Boris..!
Liiiite avis... NOT... Men jag fick då en snabb bild...
Hehe..
Fredrik skämdes för mig, men de tillhör väl inte ovanligheten...



De är han i blå tröja..
Fredrik tyckte att han var lång...
Jag reflekterade inte så mycket på de hela, snabbt hade jag återgått till shoppandet..!
Så brydd var jag..!
;P

Eftersom Fredriks hårddisk pajade för ett tag sen, så får jag inte in nå nya bilder...
Får leta reda på cd-skivan så jag får installera programmet, men de får bli nån annan dag...
Blev inte så många bilder denna gång, men trevliga minnen...

Nu får man se vad som sker i helgen, till veckan så börjar man juh jobba igen...

Nu ska jag nog pilla på innan sängen kallar...
Är över trött...


// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0