Men men...

Sooooolen skiner på vår lilla by!

Igår kväll blev de mycket disskutioner om politik och jag är juh sååååååå intresserad, NOT, men jag drogs in i de hela...
Men men...
Vet vilka jag ska rösta för och blir de inte bra så får man ändra sig om fyra år..!
Men jag tycker att de passar in i den situation jag befinner mig i nu och några år framåt...
Innan ät-och-sov-klockan ringde var han runt två tiden på natten och då var man JÄTTE trött och visste knappt vad man sa...
Efter många om och men så snarkade man gött...
;P



Tidigare på kvällen så gick jag en liten promenad med lillan, byn är så fridfull, man kan inte fatta vad som har hänt...
Gick iallafall och kollade på platsen, fortsatte en bit innan jag vände...
Att allt går tillbaka till de normala så rackarns fort?!
Inget stannar upp, allt bara tuffar på...

Låg och små pratade med Fredrik igår då vi försökte sova...
Frågade om han trodde på en gud eller ett liv efter detta...
Jag vet då inte..
Kan inte säga att jag tror på en gubbe som sitter där uppe bland molnen, om de nu skulle finnas en så måste han vara riktigt sjuk eller ha en väldigt bra anledning varför allt ska ske!
Vill säga att jag tror att man bara dör, men jag tror halft på spöken/andevärlden, så de båda tar ut varann...
Att de finns nått mera får man väl reda på när min tid är kommen...
Med min tur så visar de sig att de finns men att de dock är fullt då jag kommer och knackar på pärleporten...
;P

Vet inte vad dagen ska bjuda på, men nått ska man väl hitta på...
Ikväll ska man till kyrkan, hör och häpna, har inte blivit kristen så ni behöver inte oroa er..!
;P
Grannens pojk (eller han är väl man nu) ska spela och han bjöd in oss...
Eller iallafall grabbarna grus, mig får de på köpet...
Han sjöng så fint på Markus begravning, dock skulle han bara spela instrument, men de blir nog mysigt..
Lite smått rädd för kolekten, har aldrig sett en i de "vekliga" livet, men de ordnar sig...
Får se till att ha en tjuga till hands...

Får se om jag stannar i Nordmaling inatt, ska kolla vad karln säger...

Neh...
Kanske dags att ta vara på dagen...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0