ÅÅÅÅååå!

Med lite och ingen julkänsla har man slagit in bland de sista klapparna..
Har en herre kvar att köpa till, han är SVÅR!
ÅÅååå!
Men men... De kommer väl... Man vill juh "hitta rätt"...
Jaja...
Granen är framme och bordet ligger omonterat...
Hjärnan funkar inte, så jag ska lugna mig med att sätta ihop de...

Dagen bara flyger förbi... Kan de vara för att man stiger upp runt 3?
Men de är juh inte så otroligt då man lägger sig runt 5-6...
Måste skärpa mig, men nu ska jag juh snart gå på så då är de juh inte lönt..!
;P
Hehe.. Alltid bortförklaringar...
Men jag vet inte... Vill inte blunda... Tänker för mycket då...
Aja.. Man kommer väl över de...

Neh... Ska kolla runt lite här, forsätta prata med lill syster yster på MSN och sen ska jag bara njuta av de trevliga sällskapet..!

// EMma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0