Återstår bara att se om man har nån fantasi...

Huvva.. En Dexter natt hela natten.. Somnade som vanligt vid sex... Dock låg jag på golvet nedanför TV:n, ioförsig på en madrass, men jag vaknade för en stund sen alldelens öm i axlarna...
Men men... Man ska nog inte göra till vana och sova bort hela dagarna...
Varit och skrapat bilen och satt den på värme så kanske man kommer sig iväg och scrapa..!
Som jag har längtat..!
:D
Återstår bara att se om man har nån fantasi...
Men men...

Igår gav jag upp hoppet av att scrapa etiketter till julklapparna, så jag skrev ut dem...
Fredrik var så duktig och klippte ut dem... Så vi hade en lite tomte verkstad..!
;P
Har två kvar att slå in, sen har jag en och ½ att köpa...
Vi ska juh fira lilla julafton nästa helg... Men de klapparna är klara.. Tur nog..!


Neh... Nu ska jag rata runt..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0