Emma längtar!

GÄSP!

Sitter och små fryser och peppar mig mentalt för sista tio timmarna innan man är LEDIG!
:D
Ensam blev man...
Fredrik tog min prins och for till stan...
Hoppas att han hinner hem en stund innan man ska fara...
Annars har man hundarna att prata med..
;P

En ynka natt kvar.. Hoppas att den går vägen.. Känner mig trött i huvudet...
Men men...

Imorgon ska man till Umeå!
Emma längtar!
Slappna utav och bara vara!
Härligt..!
;P

Fredrik var kramig imorse...
Mysigt...
Men han tyckte nog inte att jag var så pratsam, låg och försökte sova..
Heheheh.. Jah... Tur att han är söt!
:D
Har fortfarande inte kommit över att han skrämde mig imorse...
Får ge igen någon gång..!

Neh.. Ska sitta här en stund innan jag ska gå på sock-jakt...
Vet i rackarns vars alla sockar har tagit vägen!
Jag vet att man har slängt en del, men inte alla väl?
Aja... Önska mig lycka till!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0