God Jul på ER!

Julafton är kommen även i år... Kan ni tänka er...
Har fått många mail från Lisa med frågor som:
Hur många dagar är de kvar?
Tror du på tomten?
Vem tror du får flest paket?
Go gumman min!

Tänk om man kunde få vara barn på denna dag... Man minns hur pirrigt allt var...
Att man veckorna före hade letat klappar som man försiktigt öppnade och smyg kollade på...
Jag var ganska pedagogisk, sa alltid till mamma att jag önskade mig (de flesta sakerna) som jag hade hittat...
;P
Men som tur var så började mamma gömma klapparna på allt bättre platser, men de gjorde bara saken roligare..!
Hehe...

Gårdagen var mysig, grabbarna grus kom, vi åt och vi vann (tror jag då) nadaa på Bingolotto...
Är de bara jag eller har de gott och blivit tråkigt?
C kändisar och ingen struktur...
Men men, som tur är så spelar man bara en gång per år och de kan man överleva..!
Och vem vet, nästa år så kan de juh va bra...
Hehehe...

Neh.. Nu ska man se om de finns nå varmvatten..!

Hoppas att ni får en fortsatt GOD JUL och att ni har varit så snälla så att tomten lämnar massa smarrigt!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0