Lill gumman...

Lillan har ont i ett ben och vi vet inte vad hon har gjort...
Fredrik sa att när han satt här imorse innan jag kom hit så tjöt hon till, han gick dit direkt och då satt hon bara i soffan...
Lill gumman... Som tur är så har vi kvar värktabletter sen Ronja, så hon fick en halv halva nu...
Ronjas dos var en halva, vågade inte ge henne mer än hälften av de...
Saken gör de inte bättre att de smäller ikväll...
Men men... Får hålla koll... Känns då helt och hon stöder sig på de lite...

Imorse gjorde jag en beställning från England...
Hamnade på £106.17, vet inte riktigt hur mycket de hamnar på, kortet ska ha sin %, men jag ränkar högt och säger under 1500 kr...
Mmm... Man får en Cuttlebug för under 800 där och då frakten bara skiljer sig en tia så är de ju lika bra att passa på..!
Sen blev de lite annat smarrigt och likt, passade på då de var rea..!
;P

Neh, enligt Fredrik har vi främmande... Men jag ser honom mer som en del av familjen...
;D
Får se om man ska laga nån mat... Vila upp sig för inkommande raketer...
Stackars hundarna... Men de känns då skönt att man är i Baggård... Vill inte göra om fjolåret!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0