Lucia idag va?

Huvva... Har börjat få lite ont i halsen... Orkar inte bli förkyld..!
Rackarns Magnus!
Han var hängig i lördags...
Men men...
Peppa upp mig och ta vara på dagen...

Somnade runt åtta och vaknade runt ett... Vad ska man nu göra?
Fredrik tar lillprinsen för att hälsa på pärlan, får se om man far och scrapar då han kommer hit...
De kliar i fingrarna..!
;P

Måndag idag va?
Lucia idag va?
Ooo vad jag håller koll... NOT... Men dagarna går juh ändå..!
;D

Satt i morse och letade scrapbooking butiker... Finns inga riktigt billiga... Håller mig till dem jag köper ifrån nu...
Så de så...
Nu ska man dutta på och kolla vad som sker...
Kan juh inte fara till N-maling om grabbarna ska ha bilen...
Eller... Fredrik kan juh köra mig... Ioförsig...
Åååå! Vill kunna ha med mig mina scrap-saker, men har alldelens för mycket för att dra med...

Neh! Sluta gnälla... Ha en bra dag!
:D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0