Man kan inte göra så mycket annat än att gilla läget...

En härlig dag har man haft.. Dock lite trött, men jag hoppas på sömn inatt..!
;P

Buffé på Eurasia innan man tog en kö-lapp på banken... Mitt kort ska tydligen gå i pansion på tvång...
Så jag fick lov att beställa ett VISA...
Huvva så vuxen jag känner mig.. Kommer sakna mitt NORDBANKEN kort som man har haft sen första sommarjobbet...
Jah... Nu blir Emma farlig..!
Hehe...

Vad har man gjort mer?
For runt på nå affärer och sen handlade vi julmat...
Hoppas att vi fick hem allt, men de lär visa sig, förmodligen i tid..!
;P
Måste ge mig på köttbullarna...
Gjorde knäcken nyss, men får se hur de blev, hittade receptet som jag är van vid då jag var på sluttampen...
Men de får bli som de blir...
Har mina aningar att den kan bli aningen mjuk...
Aja... Bara Fredrik som äter..!
:D
Hehe..

Tvättat och donat...
Då vi satt i soffan frågade karln om han kunde få en klung av min Dr.Pepper... Hörde honom hojta, men jag var inne i TV:n, märkte att Ronja hoppade snabbt ner dyngsur...
Stackarn...
Han spillde över mitt täcke och hundstackaren...
Jah.. De är tur de finns vatten... Och sen är de tur att man tog med sig ett täcke från lägenheten idag..!
Som planerat... Nästan... Ronja skulle nog ha klarat sig utan duschen..!

Nu då..?
Jah... Bädda ner sig i soffan en stund och kolla om de är nå som är värt att se...
Måste juh bara tillägga att jag var duktig och inte köpte nå!
Okej då... Bjöd Fredrik på Buffen, men de är väl mer som en investering..
Hehehe... Hur konstigt lät inte de där..?
;P
Matbordet står fortfarande i delar... BILTEMA hade inte rätta skruvar...
Åååååå!
Men men.. Fredrik som har fått för sig de, så de är han som får lösa de...
Så de så...
Man kan inte göra så mycket annat än att gilla läget...

// Emma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0