Men men...

En jobbig natt... Varit jätte trött men har inte kunnat sova...
Men men...
Inatt behöver jag inte, eller rättare sagt får jag inte, så de blir nog bra...
30 timmar att avverka innan man är ledig igen...
Och denna lediga vecka är de mycket som ska fixas...
Sitter och små peppar mig!
;P

Neh...
Blöh för natten som var..!
Igår kväll klockan 18.30 så kunde jag knappt hålla ögonen öppna, tänkte om jag somnar nu så vaknar jag alldelens för tidigt...
Men men, man lär sig..!
Aja..

Jag har gått och blivit förkyld...
Åååå!
Men de blir nog bra...
Tre nätter ska jag väl klara utav...

De har snöat och snöat och snöat inatt....
Vars är sommaren jag längtar efter?
;P

Neh.. Ska dona på här ett tag innan jag väcker karln...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0