Nu är de inte långt kvar tills 2011..!

Jah, de går neråt, konstigt vore de annars..
;P
3 nätter kvar tills man är ledig tio!
Wiiihooo!
:D

Känns som om man har fått sova relativt bra...
Dock har man vaknat till några gånger och haft sin eviga host-attack, vad de nu ska bero på...

Vaknade av att Fredrik ringde och då jag svarade så hörde man bara hur han höll på...
Orolig fick man gå på en "Fredrik-jakt", men som tur är så hade han bara kommit åt...

Tisdag idag va?
Nu är de inte långt kvar tills 2011..!
Huvva vad tiden går fort...
Har inte kommit fram till vad vi ska göra för att fira in de nya året...
Hoppas på en lugn hemma kväll, då hundarna är så raketrädda..!

När jag la mig i morse började Ronja skälla lite smått... Fredrik satt här och hon fortsatte...
Efter ett tag så frågade jag han om han kunde säga åt henne, men då ropade han...
Ronja hade fastnat i täcket hans..!
Hon hade försökt att krypa ut i de lilla hålen i påslakanet och där satt hon...
Söt var hon...
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0